Powered by Smartsupp Zásilka přišla poškozená | HS Parts
0
725 657 411(Po-Pá, 6:30-15:00 hod.)
Menu

Zásilka přišla poškozená

Poškozená zásilka

Co dělat

Jak postupovat, pokud zásilka přišla poškozená nebo nekompletní?

Co dělat, pokud zboží nedorazilo v pořádku?

Při přebírání zásilky, doporučujeme dbát následujících pokynů

V případě lehké deformovanosti či poškození vnějšího obalu nemějte obavy zásilku převzít. Ve většině případů je totiž zásilka zcela nepoškozena a v pořádku - nepřevzetí takovéto zásilky mnohdy znamená zbytečné prodloužení dodací lhůty. Pokud taková zásilka bude doručována, máte právo si balík rozdělat a zkontrolovat.

Jestliže zákazník po obdržení a rozbalení svého balíku zjistí, že je některý z náhradních dílů rozbitý, naprasklý či jinak poškozený, je nutné ihned nahlásit škodu příslušné přepravní službě, prostřednictvím které byla zásilka zákazníkovi doručena. Poškozenou zásilku je také třeba ihned nafotit. Je nutné vyfotit přepravní štítek, obal (s detailem poškození), výstelku a poškozené zboží. Pro uplatnění reklamace u přepravců jsou fotografie nezbytnou součástí, bez nich bude reklamace zamítnuta.

Důležité je zkontrolovat obsah a kompletnost zásilky. V případě, že je zásilka nekompletní, je nutné nám tuto informaci nahlásit nejpozději do 2 dní od převzetí zásilky.

Veškeré tyto informace (nekompletnost, poškození + fotografie) nám zašlete přes kontaktní formuláře. Na pozdější reklamace nebudeme brát zřetel.

Kontaktujte svého dopravce

Dále prosím kontaktujte svého dopravce prostřednictvím odkazů níže a postupujte dle požadavků jednotlivých přepravních společností.

Ikona dopravce

Dopravní společnost PPL

Ihned po zjištění škody (nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky), je potřeba tuto škodu nahlásit společnosti PPL. Nahlášení provedete vyplněním elektronického formuláře PPL, který najdete zde.

Ikona dopravce

Dopravní společnost GLS

Ihned po zjištění škody (nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky) je potřeba tuto škodu nahlásit přes formulář pro reklamaci, který najdete zde.

Ikona dopravce

Dopravní společnost Zásilkovna

Ihned po zjištění škody (nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky) je potřeba tuto škodu nahlásit přes formulář pro reklamaci, který najdete zde.

Ikona dopravce

Paletová doprava GEIS

V případě, že při převzetí zboží je zásilka viditelně poškozená, pak zásilku převezměte s "výhradou" a zapište poškození do přepravních dokladů dopravce. V ideálním případě s dopravcem rovnou sepište škodní protokol a pořiďte fotodokumentaci balení i poškozeného zboží. Pokud zjistíte poškození až po rozbalení zásilky, pak je nutné opět pořídit fotodokumentaci poškozeného zboží i přepravního obalu a ihned nahlásit škodu odesílateli, aby odesílatel měl možnost zásilku vyreklamovat a uplatnit škodu. Tato reklamace se musí uplatnit do 7 pracovních dní od doručení zásilky, proto prosím zkontrolujte zásilku bez zbytečných odkladů.